2011-08-10

Morgontrött?

Nu efter att jag har varit hos läkaren känns det som jag har börjat koppla av igen, för jag har fått bekräftelse på att jag inte är sjuk rent fysiskt istället gäller de att jag börjar tänka lite mer på min psykiska hälsa. Jag känner att orken och glädjen har börjat komma tillbaka igen. Detta tror jag kan ha bidragit till att jag har sovit lite bättre den senaste veckan, nu sover jag nästan lite för bra. Hur kan man då sova för bra? Jo jag har aldrig försovit mig möjligtvis fem minuter men de är allt. Men så förra veckan försov jag mig 40minuter nåja en gång är väl ingen gång tänkte jag... Så fel jag hade för idag var det dags igen och den här gången försov jag mig i en hel timme. Kan det vara så min kropp är så trött efter all förlorad sömn och att den helt enkelt säger ifrån att jag måste sova mer?
Tack och lov så har vi flex tid på jobbet så jag blev bara 25minuter senare än vad jag tänkt mig från början. Så ikväll tänker jag byta till en riktigt hemsk alarmsignal så att jag flyger upp ur sängen imorgon, för jag vill inte försova mig fler morgnar nu.´Jag kan ju inte räkna med att Sanna skickar sms och väcker mig varje dag, men idag blev hon min räddning så ett stort tack till henne.

1 kommentar:

  1. Hej var med och tävla om dagens blogg där alla min 100-110 läsare blir din här på http://bellelouise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-3.html#comment
    Följas på blogglovin?

    Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

    SvaraRadera