2011-05-02

Indianfilmer

Jag gillar att testa på nya saker för att bryta sitt vanliga mönster i vardagen. Så igår gjorde jag det, jag spenderade nästan hela dagen under täcke och kollade på film, fast det var ju inget nytt för så¨spenderar jag gärna mina söndagar efter att ha festat. Förändringen var att jag inte kollade på den typ av film som jag hade valt i vanliga fall, utan jag gick utanför mina trygga ramar. Förra veckan så kom jag och Amir in på ämnet filmer, och han kunde inte förstå att jag inte har sett "den siste mohikanen" óch "dansa med vargar", kan bero på att jag inte är så såld på indianfilmer. Men i vilket fall så kom vi överrens om att jag skulle se på de två och på måndag (idag) skulle jag komma med en rapport. Han lovade mig att jag inte skulle bli besviken, och tro det eller ej men han hade faktiskt rätt, filmerna var faktiskt riktigt bra dock så hade jag lite svårt för "indianspråket" men men. Jag vågade däremot inte berätta att jag inte har sett Gladiator i alla fall inte hela, kanske borde ta och se den också nu när jag ändå är igång.
Men nu så är det min tur att komma på en film som jag tror han kommer gilla och inte bara för att plåga honom, några tips?
Kanske borde man börja med någon typ av veckans film tips med sina kompisar, och på så sätt skapa lite variation annars sitter man bara och kollar på samma filmer om och om igen...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar