2011-05-17

Januari 2013 är jag klar

Hejhopp!
Jag kan inte fatta att jag redan har gått halva min utbildning, när jag började september 2009 tänkte jag bara på de 3½åren som jag hade framför mig. Det är helt sjukt va tiden går snabbt, men det beror nog på alla roliga och underbara människor som man lärt känna, att jag bara har haft dessa människor i mitt liv i knappt två år känns helt overkligt. Nu börjar man dock längta efter att komma ut och jobba och testa sina egna vingar. Inte blir det bättre av att min mamma träffar på min gamla arbetskamrat/dagisfröken som berättar att de söker fyra nya pedagoger på förskolan där jag jobbat och själv gått som barn. Dessutom så sa hon att min framtid ser ljus ut. Som sagt att få höra detta när man har halva sin utbildning kvar minskar ju inte suget direkt.

Januari 2013 here I come, men först ska jag klara av min hemtenta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar