2011-05-05

Hoppas

Idag har jag pluggat, powerwalkat pluggat osv, men har jag fått mycket gjort? Nej! Jag har haft så enormt svårt att koncentrera mig idag så det har varit fruktansvärt, varför jag behöver ju verkligen plugga. Det känns som att jag måste avsätta all ledig tid för plugg, vilket suger. Men men en månad kvar sen har jag sommarlov i tre veckor innan jag börjar jobba.

Dagens ljusglimt var när min chef från My Academy ringde och sa att han nog har uppdrag till mig, jag hoppas verkligen att jag får det. Får jag uppdraget kommer det vara en rejäl utmaning, tufft, roligt och väldigt lärorikt jisses vad jag vill ha det. Jag tror att min motivation allt kommer öka rejält om jag skulle få det, jag behöver fler utmaningar än skolan.

Nej nu ska jag läsa lite (kurslitteratur) sen blir det sängen, för imorgon tänkte jag gå upp halv sju så jag hinner jogga en runda innan skolan. Jag återkommer om min joggingtur blev av eller om jag valde att sova, förhoppningsvis blir den av.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar