2011-05-11

Morgonrutiner

Godmorgon på er!

Nu tar jag en liten paus från sminket och mina andra rutiner som jag gör dagligen, eller ja paus vet jag inte för jag måste nämnligen lista ut vad jag ska ha på mig innan jag kan fortsätta. De senaste åren har nog mina morgnar sett ungefär likadana ut, det börjar med att jag stiger upp startar datorn och går på toaletten. Sen är jag redo för min nästa uppgift, sminka mig, välja kläder och fixa håret. Frukost får bli om jag hinner och om jag känner att det kan slinka ner utan att jag mår dåligt, jag har alltid haft väldigt svårt för att frukost så därför är det ingen katastrof om jag inte hinner. När jag äntligen är klar med det ytliga (smink, hår, kläder) så är det dags att borsta tänder i precis lagom tid tills jag praktiskt taget måste springa till bussen.

Det som får mig att vakna på morgonen är när jag sminkar mig och lyssnar på musik, extremt viktigt att jag har musik som får igång mig. Sen kaffet får jag inte glömma, det är nog det viktigaste på morgonen för att jag ska kunna funka resten av dagen.

Nej om jag ska skulle ta en titt i min stökiga garderob...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar