2011-05-18

En smula avundsjuk

Halloj!

Vad hände med det fina vädret som vi hade ett tag? Det är ju rena hösten ute nu, man blir ju deprimerad speciellt när man ska skriva hemtenta som aldrig är roligt. Inte blir saken bättre av att min syster är i varma Italien och ska spendera tio dagar där, sen när hon kommer har hon balen och studenten. Nej jag är verkligen inte avundsjuk eftersom jag har en massa roliga saker kvar i skolan... Jag hoppas ni förstod min ironi, men jag ska inte klaga för mycket eftersom jag faktiskt tycker mina bildarbeten är roliga. På tal om bildarbeten ska ni få en titt på "förskolan" MAP imorgon, spännande eller hur?

Nu ska jag återgå till min tenta och intala mig själv att det är strålande sol ute och att jag snart är klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar