2011-05-15

Imorgon börjar helvetesveckan

Idag ska jag passa på att njuta av dagen, för imorgon börjar helvetesveckan eller veckorna. Men hur jag ska kunna njuta vet jag inte, för jag måste plugga flitigt för att inte gå in i väggen imorgon.
Skolan börjar närma sig sitt slut för denna terminen som bara har flugit förbi, och det är ju ingen nyhet att de är mycket att göra de sista veckorna. Det brukar vara tufft, men ojoj vilket helvete det kommer bli den här gången. Imorgon kommer min hemtenta för ena kursen upp, vi har ganska så exakt en vecka på oss så jag kan inte klaga på att vi har lite tid på oss. Men samtidigt med hemtentan ska jag spendera varje dag i skolan för att jag har två eller tre redovisningar i min andra kurs, ut över det så ska jag ha läst tre böcker och skrivit klart min processdagbok tills nästa fredag. Om jag ska lägga korten på bordet så känner jag mig en aning stressad. Kommer jag bara på en bra struktur och kommer ihåg att andas så tror jag att det kan funka utan några större sammanbrott.

Nej om jag skulle ta och plugga lite kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar