2011-05-01

Valborg

Igår var det som nog alla vet 30april vilket innebär valborg, och det firas bäst i Lund. Så igår satte jag och Sandra oss på bussen tjugo över nio på morgonen och åkte in till Lund för att möta upp resten av folket innan vi begav oss till stadsparken. Efter att tillbringat halva dagen i parken med alla andra människor begav vi oss vidare för lite grillfest. Jag avslutade kvällen på Carlssons trädgård med Emelie och Jon som hade spelning, alltid lika kul att träffa honom. Träffade även på lite nytt folk två män/killar Jesper och Martin, tydligen så ska jag och Martin läsa samma kurs i höst (utomhuspedagogik) och det kan nog bli hur kul som helst. Det var inte bara nytt folk som jag stötte på såklart utan även vänner från gymnasiet som jag inte träffat på länge, dags att styra upp något med tjejerna känner jag.

Nej helt klart ett av de bättre valborg på ett bra tag, slår nästan valborg 2008 då vi satt på tåget till Prag... eller nja 2008 är ganska svårslaget när jag tänker efter.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar