2011-05-13

Fredagen den trettonde

Det var på tiden att bloggen funkar igen, de är ju så frustrerande att inte kunna blogga när man verkligen vill. Ett helt dygn utan att kunna blogga känns som en evighet så nu kan jag andas ut igen. Idag är det som säkert alla vet fredag den trettonde dagen som vi alla fasar för. Med tanke på min vanliga otur blir jag lika chockad varje år när jag klarar mig utan några olyckor. Dock så fick jag ingen vidare start på dagen, har sovit dåligt, missade bussen så jag fick gå till centralen och jag glömde min ipod i lägenheten. Jag antar att om det bara är sånna små saker som krånglar så ska jag inte klaga.

Idag hade jag och Linda en rejäl utmaning vi skulle gå till City Gross och handla, så vi gjorde upp en inköpslista så att vi endast skulle handla det vi behövde perfekt tänkte vi. Väl framme i affären så frågar jag Linda om hon tagit inköpslistan? Som svar får jag nej den trodde jag att du tog. Jaha så då gjorde vi de jobbet i onödan, men den riktiga utmaningen var när vi skulle bära hem varorna igen. Tro mig det var ingen dans på rosor, det var en ganska plågsam promenad men vi klarade den utan att börja skrika på varandra.

Nej nu ska vi ta och kolla film.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar