2011-05-16

Hemtenta

Igår satt jag och beklagade mig över mina "helvetesveckorna" som satte igång idag när hemtentan kom upp. Just nu känner jag mig både lugn och stressad, vill inte tänka på hur stressad jag kommer vara i helgen. Men jag får ta en dag i taget och försöka hinna med så mycket som möjligt.
Inte nog med att jag var typ sönderstressad imorse för att jag vänta på tentan, som grädde på moset råkar jag ut för en i mina ögon väldigt trög människa. Jag satt i tio minuter och försökte förklara att vi ses på fredag och väljer en bild, resten gör vi på måndag. Kan jag vara tydligare? Efter ett tag verkade det i alla fall som det gick in i skallen på henne, annars hade jag nog börjat gråta eller skrika på henne.

Nu ska jag fortsätta skriva om de fem ryggradsdjur grupperna en liten stund innan jag ska dejta kudden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar