2011-05-04

Mini konstnärer

Varför börjar man alltid hålla på med en massa andra saker när man behöver plugga? Det slår ju aldrig fel, så istället för att göra klart min frögroningsrapport började jag kolla i mina lådor. Då hittade jag en massa underbara teckningar som jag fått från barnen på mitt gamla jobb och från barnen där jag har haft min praktik. Jag har inte hjärta till att slänga några teckningar egentligen, men självklart har jag slängt några enstaka annars hade man ju kunnat ha en hel utställning. När jag får en teckning av de underbara barnen så bara måste jag behålla den, om inte annat är det ju kul att ha kolla på om några år. Med tanke på att jag läser till förskole/grundskolelärare lär jag få obeskrivligt många fler när jag väl börjar jobba.

Nu tänkte jag dela med utav några teckningar innan jag ger mig ut på en joggingtur.


Star Wars

Ni ser väl alla att hon har skrivit att hon ska spela fotboll och bandy efter dagis?

Läskig fågel

Nalle (framsida)

Kan man bli annat än glad? (baksida)

Fina hjärtan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar