2011-05-31

Den ultimata trion

Jag tror jag kan ha världens bästa vänner, men det finns två som är obeskrivligt viktiga Linda och Frida. Det går inte att beskriva dessa två människor med ord, för ingen skulle förstå och hur skulle ni kunna förstå när inte ens jag gör det. Det känns fel att kalla de för vänner för dem betyder så mycket mer, det är liksom två delar som behövs för att jag ska kunna funka ordentligt. Tillsammans är vi tre väldigt speciella och jag tror eller jag vet att folk ibland måste tro att vi har en skruv lös eller något. Men de är så härligt att ha två personer som är precis som en själv, som delar samma sjuka humor. Dock så är Linda och Frida snäppet värre än mig men jag gillar kvinnorna lika mycket för de, för det viktigaste är att vi finns alltid där för varandra oavsett vad.





3 kommentarer:

  1. jag kunde absolut inte sagt det bättre själv rötte !! <3 NAAAW

    SvaraRadera
  2. oalalalalla tjuuuusigt sagt belal!

    SvaraRadera
  3. Haha ja där fick jag minsann till de rätta orden ;)

    SvaraRadera