2011-05-27

Snart är jag fri

Eftersom det alltid känns som jag har så mycket att göra så tog jag en liten snabbkoll i min "bibel" (kalendern) igårkväll. Då upptäckte jag att det är näst sista skoldagen idag innan sommarlovet, hur gick detta till? Jag tycker nästan det känns lite skrämmande för jag har fortfarande saker kvar att göra, plötsligt försvann all min struktur.  Visserligen står det eget arbete med våra processdagböcker som egentliten ska ske idag, men jag och min kompanjon kom på att vi bytar nästa vecka eller ja han kom faktiskt på den smarta idéen. Nåja efter idag kan jag känna mig något friare, att inte behöva åka in till Malmö Högskola förrän den 7juni är en enorm befrielse sen är det slut.
Fast nästa vecka måste jag göra klart: ett temaarbete, processdagboken och portfolion samt att jag ska byta och ge respons, en meteorologi uppgift, redovisning ska bli klar och även några små saker som ska kompleteras med NO gruppen.
Men det kommer jag fixa utan problem, vill man så går det!

Nej nu ska jag skynda mig får inte komma sent till litteseminariet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar