2011-05-22

Vilken lättnad

Tentan är nu inlämnad och jag kan konstatera att jag överlevde både tentan och jordens undergång. Men det har inte varit en lätt vecka, den har varit mentalt påfrestande. Jag ber därför om ursäkt till alla som jag varit otrevlig mot, jag har verkligen försökt hålla humöret uppe. Men som vi alla vet finns det en gräns för hur mycket en liten människa kan orka med. I torsdags och fredags kände som jag gick in i en vägg och ville helst bara skita i allt, men efter lite blod, svett och tårar tog jag mig i kragen och intalade mig själv att jag kan klara det.

Och titta jag sitter ju här nu glad och trött över att tentan är inlämnad. Detta innebär att jag har en uppgift mindre att göra, så nu innan jag ska sova ska jag göra klart min portfolio (bild kommer senare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar