2011-08-07

New shoes

Igår tog jag och mamma oss en sväng till Burlöv Center, anledningen till att vi åkte dit var för att jag behövde fixa mina glasögon plus att jag skulle övningsköra. Men innan man kommer till synoptik finns det en rad med hinder, för det första man ser när man kommer in genom dörrarna är skopunkten. Gillar man skor precis som jag så dras man dit rent automatiskt och mamma var inte sen med att haka på. Höstens nyheter har kommit in nu, och jag va i himmelriket så många snygga skor jag hittade. Så det slutade med att mamma köpte vars ett par skor till mig, min syster och till hon unnade även sig själv ett par skor tack säger jag till mamma och pappa. Men tro inte att jag är nöjd, nej när jag fått min lön måste jag ta mig en sväng dit för jag har nämnligen hittat min nya kärlek eller rättare sagt mina nya kärlekar. Nästa butik var Stadium och där har jag nu funnit mina nya väska som ska få följa med mig till skolan, även den ska inskaffas efter lönen. Näst på tur var H&M där jag unnade mig en tubtop för endast 30kr, när det äs så billigt kan man inte låta bli oavsett hur fattig man är.
Jag kan meddela att vi till sist kom fram till synoptik för att slutföra huvuduppdraget för dagen, innan vi satte oss i bilen hem.


Mitt nyaste par

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar