2011-04-27

Dramatisk morgon

Ojoj vilken morgon jag hade, när klockan var 05.15 vaknade jag av en fruktansvärd smärta. Jag skrek, grät och vred mig flera varv i sängen innan jag lyckades lokalisera smärtan. Jag insåg att jag hade fått kramp i vaden, dessa dumma vader jag får spader. I alla fall så släppte det en aning och jag trodde jag skulle få somna om men nej för då högg det till igen och denna gången skrek jag ännu mer, och då kommer mamma och pappa rusandes och undrar vad som händer. Usch jag inte beskriva smärtan, men ni som har haft samma otur som mig vet vad jag pratar om. Det gör så djävulskt ont, och det tar ett tag innan det släpper helt så nu sitter jag här ett antal timmar senare och det gör fortfarande ont. Pappa jag ber om ursäkt för alla de gånger du legat ner på golvet och fått kramp, för då har jag lagt mig dubbel av skratt. Men jag har blivit äldre och de senaste tre åren har jag också fått smaka på min egen medicin, hade någon skrattat åt mig när jag har ont så hade personen nog fått en härlig utskällning och en fin liten örfil...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar