2011-04-22

Stek på terrassen

Vilket helt underbart väder det är idag, sånna här dagar kan man ju bara njuta av livet. Jag inledde dagen med en härlig powerwalk i det soliga vädret, snygg liten "bonnabränna" lyckades jag okså skaffa mig. Vid tre tiden kom min fina Frida hit och då blev det stek på terrassen, så nu ser jag ut som ett stoppljus i ansiktet. Smällar man får ta, det börjar ju faktiskt bli dags att jobba på brännan inför beach 2011 och jag känner att jag är på G. Dessutom var det mysigt att Frida på besök som flyttade till Lund för en vecka sen, så man får ju ta vara på chanserna när hon är i Sandby och jobbar. Nu ska vi bara öka på träningen lite så jag kan komma i tip top form sen är jag redo för denna sommaren.


 
Min bebis tyckte också det var härligt väder!



Frida somnade som en stock


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar