2011-04-27

Guccikrigen

Jag satt precis och beundrade röran som uppstått i mitt rum de senaste dagarna, chockernade nog så fångades min uppmärksamhet av en hylla med böcker. Om man inte räknar med kurslitteraturen så äger jag väl cirka femton böcker av dessa har jag kanske läst sex stycken. Ja jag är verkligen ingen bokmal, men jag önskar att jag kunde tycka om det istället ser jag det som ett stressmoment och ett måste. Men nu bestämde jag mig för att jag ska ta och läsa den senaste boken som jag köpte för några månader sen "Guccikrigen" av Jenny Gucci. Jag hoppas och tror att det kan vara en bok som passar mig som handen i handsken.

Jag lovar att återkomma när jag läst klart boken, men ni får ha tålamod för vi kan snacka månader men jag ska ge mig tusan på att läsa klart den.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar