2011-04-28

Kreativiteten flödar

Idag har det varit en heldag i skolan, mellan 10-17 har min hjärna arbetat för fullt. Fö vissa låter kanske inte detta så jobbigt, men i bildkursen är vi nästan alltid i skolan känns det som och det är verkligen inget jag är van vid för i de andra kurserna var vi mest lediga. Men jag ska inte klaga för jag tycker det är himla roligt, och huvudsaken är att jag och Amir blev klara med vårt lilla arbete som jag tycker blev super. Slutresultatet får ni se imorgon, men jag kan bjuda på ett litet smakprov.
Nu är frågan om jag sätta mig med No böckerna eller faktiskt ge mig själv lite ledigt?

Först och främst ska jag i alla fall ta mig till Ica, sen får jag se hur jag spenderar min dyrbara tid.



"Litteraturseminarie" Steg 1
Steg 2
Steg 3
Smakprov på vårt arbete


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar