2011-07-08

Fredag!

Yeey idag är det fredag och sista arbetsdagen för denna veckan, dock verkar min dator redan ha tagit helg. Den är helt enormt seg, speciellt agresso (systemet som vi jobbar i). Så under tiden tänkte jag att jag kan passa på att blogga istället för att sitta och rulla tummarna. Jag har varit lite seg med bloggen denna veckan, men de har varit så mycket med jobb, körskola och träffa kompisar så jag har varit helt slut. Jag önskar jag kunde säga att jag ska bättra mig nästa vecka, men tyvärr kommer det nog bli snäppet värre. Nästa vecka är vi nämnligen bara fem som jobbar på vår avdelning, för alla andra ska gå på semester. Jag vet redan nu att jag kommer ha enormt mycket att göra då jag har x antal bolag att sköta, känns nästan som jag ska sköta halva koncernen själv. Så det lär blir långa dagar nästa vecka, men tid är lika med pengar och jag gillar pengar. Nej nu ska jag knappa siffror, tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar