2011-07-25

Tankar som cirkulerar runt

Jag har många gånger sagt att jag tänker för mycket och att jag ständigt går och funderar på väldigt många olika saker. Jag tror helt enkelt jag har för mycket tankar i mitt huvud som egentligen inte får plats, för mitt minne blir bara sämre och sämre. Kommer jag på något som jag ska säga till någon annan kan jag mycket väl ha glömt det på några enstaka minuter, så då försöker jag tänka på det som mamma alltid sa när jag va liten att du kommer nog på det igen när du befinner dig på det stället igen. Men nej, det är precis som min hjärna suddar ut vissa saker som tar för stor plats.
Så därför bestämde jag mig för att jag ska faktiskt börja skriva en kom ihåg lista, bra idé eller hur? Problemet är bara att när jag väl ska börja skriva på min lista så har jag redan glömt bort vad det va som jag skulle skriva.

Är det fler än jag som har detta problemet? Det är verkligen extremt frustrerande att glömma bort saker hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar