2011-07-18

Glöm inte bort dig själv

Utmattad, stressad och fruktansvärt trött är de orden jag lyckas få fram efter två veckors jobb borde jag inte vara så är sliten. Men har man extremt mycket att göra plus en massa annat som ska hinnas med så är det lätt hänt att man glömmer att ta hand om sig själv. Tyvärr är det ett relativt vanligt problem när det gäller mig, jag måste alltid göra allting perfekt för att bli nöjd och till vilket pris som helst. Dock så leder de till att jag glömmer bort min hälsa och det kommer då når man en gräns där man helt enkelt inte orkar mer. Men nu ska det bli ändring på det! Från och med imorgon får jag lite mindre att göra på jobb, så då kanske jag kan börja slappna av och ta hand om mig själv igen. Så inatt mina vänner ska jag försöka att sova minst sju timmar vilket är mycket jämfört med de fem till sex timmar som jag annars brukar sova. Din egen hälsa ska alltid komma först och det är något som jag ska börja tänka på från och med nu.

Nej nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe sen ska jag ut på uppdrag med Linda och Frida, vad det är för uppdrag får ni veta sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar