2011-07-12

Fullt upp

Tiden går alldeles för fort för min del känner jag, det har redan hunnit gå två hela arbetsdagar och jag har lyckats skrapa ihop 19arbetstimmar. Trots att jag jobbat så mycket har jag ändå väldigt mycket kvar som jag helt enkelt inte hunnit med, och det kommer bara mer och mer. Inte nog med att jobbet, utan jag ska övningsköra, ha mina körlektioner, plugga teori och hinna med den sociala delen som är väldigt viktig i mitt liv. Med andra ord ingen rast och ingen ro, inte helt bra för en person med stora stresshanterings problem som en gång i tiden ledde till inflamation i bröstkorgen. Symtomen har börjat dyka upp igen så jag får helt enkelt försöka dra ner på tempot så jag inte behöver använda mina reserv batteri förrän på fredag. Men som en klok människa sa till mig: man är ledig när man sover. Om jag ändå kunde sova....

Nej nu kallar sängen, imorgon lovar jag (peppar, peppar) att skriva ett roligare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar