2011-07-05

Rötte tisdag

Idag har det minst sagt varit en fullspäckad dag som började med körlektion nummer tre, direkt efter körlektionen begav jag mig till bussen och åkte till jobbet. Jämfört med igår så hade jag faktiskt mycket att göra och mer kommer det att bli de kommande veckorna, men det är som jag sa till Ewa som jag delar kontor med jag hellre mycket att göra än att bara sitta och rulla tummarna. För övrigt tror jag att jag har mött min överman när det gäller att prata i telefon, jisses va kvinnan kan prata men det finner jag bara underhållande.
Efter jobbet åkte jag direkt till Lomma för att spendera kvällen med mina underbara ladies/rötts, det bjöds på tacos, skratt och mysteriet på greveholm. Tror inte en tisdag kan avslutas på ett bättre sätt eller? Dock kom vi fram till att vi har våra tjejmiddagar allt för sällan, men det ska det bli ändring på. Så tjejer fram med era kalendrar så bokar vi in fler kvällar.
Nej nu kallar sängen, måste vara pigg inför körlektionen halv åtta imorgon bitti.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar