2011-07-10

Helgens festligheter

Min uppdatering har rent ut sagt varit under all kritik! Man tycker ju ändå att man borde hinna med minst ett inlägg när man är ledig, men icke. För hela tiden är det något inplanerat, så istället för att göra som jag tänkt från början och skriva ett inlägg om varje händelse denna helgen klämmer jag istället ihop det till ett och samma. Förvänta er nu inget långt för jag kommer nog vara väldigt kortfattad.

I fredags var det SP3H reunion (världens bästa gymnasieklass), tyvärr kunde som vanligt inte alla närvara vilket är ganska typiskt för vår klass. Men cirka halva klassen var på plats och det var hur kul som helst att träffa på de gamla klassisarna igen, några av dem hade jag inte träffat sen vi sprang ner för trappan på studenten. Det bästa av allt var att det kändes precis likadant som för tre år sen, kan väl bara konstatera att gymnasietiden var något speciellt. Vi började kvällen i stadsparken och avslutade den på Herkules och Myntha, ett stort tack till Hanna som tog tag i det.

Igår (lördag) tillbringade jag halva dagen i sängen och var en aning sliten, ja ni vet själv hur det kan kännas. Men jag är inte den som är den utan jag taggade till inför kvällen då det väntade ut utgång med girlsen (Jennifer, Linda och Frida), under förfesten fick vi även sällskap av Petter och Morgan. Trots den otroligt jobbiga vandringen hem från centralen imorse så hade jag riktigt kul, så tack tjejer. Höjdpunkterna när man har varit ute med Linda är när man sover med henne, för hon som aldrig brukar bli bakis har på senare tid blivit så himla gnällig. Jag tycker de är så enormt roligt att plåga henne på morgonen och vi ska inte prata om när vi ska sova då hon helst av allt vill sova, men nej då måste jag faktiskt få prata av mig så jag kan sova lugnt. Jag lägger upp bilder från kvällen imorgon.

Idag var det dags för miniröttes (Theo) kalas han fyller nämnligen två på onsdag, shit va tiden går snabbt. Undra vem av oss som kommer få minirötte nummer två? Men tack för ett väldigt mysigt kalas. Bilder kommer imorgon, hoppas jag.

Nej nu kallar sängen, för nu är det slut på helgen och imorgon börjar en ny jobbvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar