2011-06-19

En liten lista

Namn: Linda Madeleine Jürs

Piercingar: tre i öronen

Tatueringar: nej men vill ha

Längd: 161,5cm

Skostorlek: 36/37

Hårfärg: mörkblond eller något i den stilen

Fräknar: nix

Motto: jag glömmer alltid bort mitt motto, får nog fråga Linda.

Kär? hm...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Yes

Tycker du att du är attraktiv? inte när jag vaknar på morgonen, för då liknar jag ett troll

Dricker du? yes box

Röker du? nej jag har hört att de ska vara dåligt

Vilket schampo använder du? just nu elvital
Vilken parfym använder du? det varierar lite från dag till dag, men min favorit är hypnose

Vad är du rädd för? duvor (fågeldjur rent allmänt) och ollonborrar

Gillar du att tvätta? finns det någon som gillar att tvätta?

Gillar du berg- och dalbanor? vissa, jag har blivit lite feg de senaste åren



Senaste...

Filmen du hyrde? Grown ups

Filmen du köpte? Titanic

Låten du hörde: Give me everything (pitbull)

Låten du laddade ner? danza kuduro

Personen du ringde? Linda

Personen som ringde dig? Linda

TV-program du såg? jag kollar inte så mkt på tv, men om film räknas så var det bröllopsprovet

Person du tänkte på? Jag tänker så mycket så svårt att hålla koll på, men jag tror Linda eller Frida


Favorit...

Låt: Give me everything - Pitbull ft Ne - Yo
Sak att göra: shoppa

Sport: Fotboll

Dryck: vaniljlatte

Kläder: har för mycket så blir svårt att välja

Film: jag föredrar hellre att ha många favoriter

Bil: vet inte riktigt, men det är i alla fall inte volvo

Serie: Gossip Girl, Sex and the city, Greys Anatomy...


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? yes

Gråtit över en flicka? yes

Ljugit för någon? yes, så tillslut slutade min mormor att tro på mig ett tag

Varit i slagsmål? nja lite kanske

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? yes


Antal...

Gånger du varit kär? många gånger, när man va liten va man ju kär i alla. Fredrik Ljungberg var en gång i tiden min stora kärlek.

Gånger ditt hjärta brustit? alla gånger när jag insåg att alla snygga kändisar var upptagna?

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte om deras hjärtan brustet på riktigt men jag har nog sårat några stycken, de ber jag om ursät för.

Tjejer du kysst? mina närmsta tjejkompisar skulle jag tro

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? oj det är nog med många mer eller mindre
Gånger ditt namn varit med i tidningen? några gånger,har tyvärr haft bättre saker för mig än att räkna hur många gånger mitt namn funnits i tidningen



Senaste...

Boken du läste? det var ett bra tag sen jag läste en hel bok, men jag håller på och läser Guccikrigen

Personen du fick e-mail av? Sofie skulle jag tro, jag räknar inte facebook som en person

Personen du fick brev av? får inga trevliga brev längre, nu är det bara massa räkningar som vill bli lästa

Personen du fick sms av? Frida

Gången hela din familj åt middag tillsammans? i fredes

Saken du köpte? träningskläder


Vad har du gjort idag? de vanliga ätit, klätt på mig och kollat facebook

Var det kul? nja inget att hänga i julgranen direkt
Brukar du svära mycket? ja tyvärr

När stiger du upp på morgonen? idag gick jag upp 11.06

Vad har du på dig? chinos, linne och en kofta

Vad ska du göra ikväll? kolla million dollar baby

Vad är du allergisk mot? för att göra en lång lista kort, nötter, massa frukter, några grönsaker, skaldjur och pollen

Var har du ont? nacken

Använder du hårspray? yes

Kan du stå på händer? haha skulle jag försöka så skulle jag nog bryta handlederna

Håkan Hellström eller The Ark? The ark

Salt eller socker? usch jag gillar inte salt

Gillar du ketchup? till vissa saker

Är du glad nu? oh yes
Göteborg är... ? förhoppningsvis min blivande hemort om några år

Var du glad igår? jag kände mig mest sur igår, men jag var glad över att träffa Emelie

Vad dansar du till? musik

Stockholm är...? vår vackra huvudstad

Kan du sjunga? alla kan sjunga, men de låter inte vackert

Spaghetti eller makaroner? spaghetti

Land du vill besöka? USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar