2011-06-08

Jessikas student

Nu har två av tre syskon i familjen Jürs klarat av studenten nu är det bara minstingen Dennis kvar. Igår var det som sagt min systers tur att springa ner för trappa, det kändes konstigt för mig att den här gången vara den som stod där nere och väntade på en lycklig student. Det var med blandade känslor som jag gick in på skolgården, det kändes nästan precis som förr. Ja jag blev lite sentimental och då hjälper det inte att man träffar på sin gamla klasskamrat som jag säkert inte träffat på två år. Men det var ändå kul att få uppleva studenten på det sättet, jag la märke till saker som jag inte gjorde på min egen. Tydligen så fanns det skyltar som man visste vart man skulle ta vägen, vilket jag inte visste om när jag sprang där för tre år sen och försökte hitta mina nära och kära.

Grattis till studenten Jessika!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar