2011-06-16

Jag tror jag är kär

Idag så besökte jag Burlöv center med Sara raring. När det gäller shopping är vi en farlig kombination, vi är lika dåliga på att hålla i pengarna. Vi lider helt enkelt av shoppingsyndromet, och idag kom vi fram till att vi behöver hjälp. Någon som känner sig manad för uppgiften?
Som jag tidigare sagt så älskar jag skor väldigt mycket, och jag brukar prata om kärlek vid första ögonkastet. Men det är först idag jag förstår vad som menas med de uttrycket. Jag har hittat två par skor som är helt underbara, och i slutet av månaden tänker jag i alla fall köpa något av paren. Jag menar hur kan jag motstå när t.om. en tant kommer fram och säger att de va som gjorda för mig. Jag måste medge att det var nära tårar när jag lämnade butiken tomhänt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar