2011-06-06

Imorgon är ingen vanlig dag

Imorgon är det den 7 juni alltså ett år sen jag och mina rötts åkte till Cypern, men de tänker jag inte gå in på nu. För imorgon tar min lillasyster studenten, halllå vad hände där? När blev jag så gamal, jag menar det är min lillasyster hon ska ju fortfarande vara liten och gå på mellanstadiet eller något. Men nej för imorgon ska hon springa ner för samma trappa som jag gjorde för snart tre år sen.

Jag kan nog redan nu lova att jag kommer vara en sentimental och väldigt stolt storasyster (lillasyster om man ser till längden), så det kommer kanske komma några små tårar strömmandes ner från mina kinder.
Jessika (systern min) om du läser detta, så se till och njut av den bästa dagen i ditt liv för du får bara uppleva den en gång.



Kan ni tänka er att den här lilla skiten ska ta studenten?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar