2011-06-25

Midsommar

Midsommar 2011 kan om möjligt varit ett av de bästa under mina 21år. Vi var cirka 20 glada och härliga människor som beslutade oss för att fira midsommar på Ribban i Malmö, vilket visade sig bli en succe. Men det kan väl knappast sluta på något annat sätt när det finns god dricka och mycket trevligt sällskap. Det bästa av allt var att jag även detta året slapp få en spricka i armen, jag bytte istället ut i sprickan mot att bränna benen på nässlorna. Efter att vi spenderat x antal timmar på Ribban kände vi att det var dags att dra vidare göra Malmö osäkert. Vi hamnade på Debaser som var en ny erfarenhet för mig, som faktiskt blev en riktig höjdare då jag hade jävligt roligt. Under kvällen hann jag även upptäcka min skådespelartalang, kanske borde jag byta yrke?
Sammanfattningsvis kan jag väl säga tack till alla som var med igår som gjorde midsommar 2011 till ett sjukt bra och roligt midsommar!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar