2011-06-29

Ibland måste man våga

Som jag tidigare nämnde så skulle jag se på Something Barrowed ikväll, och lovade att återkomma med mitt "betyg". Jag tyckte om filmen riktigt mycket, en riktigt bra tjejfilm som man faktiskt kan känna igen sig i under vissa stunder. Filmen handlar om två bästa kompisar Darcy och Rachel som båda gillar samma man Dexter. Men som alltid annars får Darcy det hon vill ha och Rachel nöjer sig med att se sin bästa kompis lycklig, för hon är rädd att såra någon om hon verkligen skulle säga vad hon känner. Men ibland måste man helt enkelt våga och säga vad man känner annars får man leva med tanken på hur det kanske kunde ha varit. Vågar man inte chansa kan man ju aldrig få svar, eller?

Så till alla tjejer och kvinnor har ni inget bättre för er så gå och se filmen, ni kommer inte bli besvikna. Själv satt jag och skratta, grät (lite) och ibland blev jag så nervös så jag fick gömma mig bakom min tröja. Ett plus är självklart att det finns snygga män med i filmen, det uppskattas alltid. Den får 3,5stjärnor av 5 möjliga.

Påminner inte Colin Egglesfield lite om en ung Tom Cruise?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar